خواص بادام درختی برای مردان

Wiki Article



با وجود تمامی فواید یاد شده، بادام‌زمینی جزء مواد غذایی آلرژی‌زا (حساسیت زا) است.

دلیل این خاصیت بادام زمینی نیز وجود فیبرهای غذایی، فیتوسترول و منیزیم است.

از دیگر خواص بادام سنگی در طب سنتی، برای پوست، ویژگی ضد التهابی آن است.

کسانی که مبتلا به اگزمای خفیف هستند نیز می‌توانند با مصرف روغن بادام، آن را درمان نمایند.

از دیگر خواص مهم و شناخته شده بادام زمینی خاصیت ضد سرطانی آن می‌باشد. بادام‌زمینی حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان به نام رزوراترول است که می‌تواند به نوعی به ترکیب ضدسرطانی به نام پیساتانول تغییر شکل یابد. این تغییر شکل به کمک نوعی آنزیمی که در تومورهای سرطانی یافت می‌شود، ایجاد می‌شود و به این ترتیب مانع رشد تومورها خواهد شد.

پوست سخت بادام درختی نیز خواص فراوانی دارد. برای بهره گیری از خواص آن می توانید با آن دمنوش یا جوشانده درست کنید و میل کنید.

خواص لوبیا قرمز؛ ۱۴ خاصیت باور نکردنی لوبیا قرمز برای سلامتی

دم کرده پوست بادام (پوست قهوه ‌ای رنگ) می‌تواند دردها و یا التهابات مجاری تنفسی را به شدت کاهش دهد.

جدیدترین مقالات نحوه آبیاری نهال تازه کاشته شده چگونه است؟ ( تعداد دفعات + آموزش)

این روغن از آسیب اشعه ماورای بنفش هم تا حدی جلوگیری می‌کند. البته بهتر است همیشه برای محافظت کامل در برابر نور خورشید استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

همه ی روشهای درمان گیاهی فیبروم رحم با طب مدرن، سنتی و اسلامی

بنابراین مطمئن شوید که رژیم غذایی شما ????? ????? ????? سرشار از چربی امگا ۳ باشد. برای تأمین این چربی می‌توانید از روغن ماهی‌هایی مثل ماهی سالمون، تخم کتان و دانه‌ی چیا استفاده کنید.

این روغن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به کار می‌رود. استفاده از روغن بادام تلخ برای ابرو، مژه، ریش و سبیل هم می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.

جلوگیری از سنگ کیسه‌ی صفرا: مصرف مرتب کره بادام‌زمینی می‌تواند احتمال ابتلا به سنگ صفرا را در مردان و احتمال برداشتن کیسه صفرا را در زنان کاهش دهد.

Report this wiki page